Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Hvis du driver din egen forretning eller virksomhed, så kender du helt sikkert alt til fragtbestilling, returlabels og håndtering af de mange pakker og breve, som skal sendes ud til dine kunder. Hvis du skal håndtere alle dine ordrer og den dertilhørende fragt manuelt hver eneste dag, så tager det enormt meget af din arbejdstid. Det er ineffektivt, for du kan faktisk få en løsning, som kan håndtere det hele for dig. Med shopify shipping får du et system, som skaber et samlet flow af dine ordrer, så du ikke skal håndtere dem alle sammen manuelt.

Hvad er shopify shipping med Webshipper?

Hvis du ikke ved hvad shopify shipping med Webshipper er, så får du det her forklaret ret hurtigt. Det er et samlet ordrehåndteringssystem, som samler alle de funktioner, som du skal bruge, fra din kunde bestiller varen til den er sendt hjem til dem. På den måde får du en fuldt automatiseret men også fleksibel løsning, som kan spare dig for meget tid og besvær. Det frigør tid for dig og dine medarbejdere, hvor I i stedet kan arbejde på at udvikle jeres forretning eller virksomhed.

Tal med dine kolleger om det

Hvis du er i tvivl, om det er en god løsning for jer, så tal med dine kolleger om det. Fortæl dem om dine overvejelser, sæt dem ind i konceptet og forklar dem, hvordan I kan spare jer selv for mange bøvlede trin i jeres hverdag. Det vil helt sikkert skabe god stemning til jeres personalemøde, for de kan helt sikkert se de samme potentialer, som du kan, og i så fald er det bare med at få sat gang i processen. Få bestilt shopify shipping med Webshipper i dag, og så kan I inden længe drage fordel af de mange optimeringer, som systemet tillader jer at lave. Rigtig god fornøjelse.